Når Fyrtårnet behandler dine oplysninger har vi stort fokus på, at oplysningerne behandles sikkert, og ikke kommer til uvedkommendes kendskab.

For at vi kan udføre vort arbejde herunder samarbejdet med andre, har vi brug for informationer. Det gælder bland andet informationer om/fra beboere, deres pårørende, ansatte og samarbejdspartnere.

 

Hvilke oplysninger henter vi om dig?

I vores samarbejde med dig, vil vi i den forbindelse det i mange tilfælde være nødvendigt, at indhente oplysninger om dig. Vi bestræber os på ikke at indhente flere oplysninger end de der er nødvendigt for vores arbejde.

Du har altid ret til at få at vide, hvorfra vi henter oplysninger om dig. Dette kan du få oplyst ved at henvende dig til leder Lars Stampe på mail: fyrtaarnet@tdcadsl.dk

 

Hvor længe gemmer vi dine personoplysninger?

Når vi behandler personoplysninger om dig -og gemmer dem i forbindelse med vores arbejde, følger vi de gældende retningslinjer for, hvor længe vi må/skal opbevare dine oplysninger. Det afhænger af de enkelte oplysninger, hvor længe oplysningerne vil blive gemt.

Der vil være tilfælde hvor vi er forpligtet til at bevare dine oplysninger for eftertiden, i disse tilfælde vil disse overføres til et aktiv.

 

Hvis du har spørgsmål?

Har du spørgsmål til vores håndtering af dine persondatering, er du velkommen til at kontakte lederen

Lars Stampe på mail: fyrtaarnet@tdcadsl.dk

Du kan også kontakte lederen, hvis du har en mistanke om, at Fyrtårnet har lækket persondata eller på anden måde krænket fortroligheden i håndtering af dine eller andre personers data.